Van de hoorspecialist met meer dan 110 jaar ervaring mag u natuurlijk de beste hoorzorg verwachten. Wij investeren continu in onze mensen en hebben de laatste technologie in huis om onze klanten een maatwerk oplossing te bieden waarmee ze écht geholpen zijn. Maar we beloven nooit meer dan mogelijk is en bieden een oplossing in elke prijscategorie. Ook dat is vakmanschap.
We zeggen het meteen maar eerlijk: bij gehoorverlies wordt het nooit meer zoals het ooit was. Maar het wordt wél beter. Onze audicien zoekt net zolang naar een oplossing tot iedereen tevreden is. Daarbij is het prettig te weten dat Beter Horen altijd beschikt over de laatste technologie. Inclusief de meest geavanceerde modellen van de Amplifon Hoorinnovaties, die naast de beste geluidsweergave ook oplaadbaar, haast onzichtbaar of connectiviteit met uw smartphone bieden.
Een hoortoestel dat we bestellen, is nog niet af als het in de winkel arriveert. De audicien moet het eerst aanmeten, vervolgens de geluiden afstemmen op uw persoonlijke wensen en van tijd tot tijd opnieuw bijstellen. Bij Beter Horen bent u aan het juiste adres voor een persoonlijke oplossing.
We zien u graag jaarlijks terug voor het checken van uw gehoor en uw persoonlijke hoordoelen. Zo doen we er alles aan om uw hoortoestel in topconditie te houden.
Wat is belangrijk bij de keuze van een hoorspecialist? Heel eenvoudig: het StAr-keurmerk. Bij Beter Horen werken uitsluitend gediplomeerde audiciens die voldoen aan de strenge normen van de Stichting Audicienregister (StAr). Een StAr-audicien beschikt over een afgeronde vakopleiding en volgt regelmatig bijscholingscursussen. Onze audiciens werken volgens de voorschriften van de Stichting Audicienregister. En zijn dus als geen ander gespecialiseerd in het stellen van de diagnose en het aanmeten van een hoortoestel. Een hele geruststelling.
Wij hechten veel waarde aan een persoonlijke band met onze klanten. Daarom heeft iedereen bij ons een vaste audicien. Die is bekend met de situatie en vertaalt persoonlijke wensen in praktische oplossingen. Dat kan een hoortoestel zijn, maar ook een ander hulpmiddel. Bovendien is de audicien er ook voor uitgebreide service en onderhoud.